12. huhtikuuta 2017

Uusia meikkejä × thebos.fi

Mä sain valita thebos.fi-verkkokaupalta yhteistyön merkeissä muutamia meikkijuttuja ja tulin nyt esittelemään ne täällä blogin puolella. Verkkokauppa oli mulle ennestään aivan tuntematon, joten oli mielenkiintoista käydä tutustumassa sen valikoimaan. Thebos on suomalainen kosmetiikkaa myyvä verkkokauppa, josta löytyy paljon ihania tuotteita edulliseen hintaan. Tilaaminen oli helppoa ja vaivatonta. Laitoin keskiviikkona menemään tilauksen ja perjantaina paketti oli jo saapunut postiin. Eli toimitus oli supernopea! Ja vinkkinä vielä, että käyttämällä koodia "lahja16" saat valita ilmaisen tilaajalahjan! :-)

IMG_0056-
W7 Shade & Swap make Up Colour Swapper -puhdistussieni

Kun sivellintä pyyhkii ja pyörittää kuivan sienen pinnalla riittävän monta kertaa, puhdistussieni puhdistaa siveltimestä puuterimaisen värin. Tämän jälkeen siveltimellä voi levittää eri sävyistä luomiväriä. Puhdistussieni oli tosi näppärä lauantain bilemeikkiä tehdessä, kun meikkisiveltimet uhkasivat loppua, eikä ollut aikaa meikkisiveltimien pesulle. Tuote ei tietenkään korvaa meikkisiveltimien kunnollista pesua, mutta tällä saa tehtyä näppärästi pikaputsauksen. :-D Hintaa tällä oli 4,90€. En kuitenkaan löytänyt tuotetta enää verkkokaupan sivuilta, joten se on varmaan loppuunmyyty.

IMG_0063-
Technic Mega Nudes 2 -luomiväripaletti

Mä olen niin ihastunut tähän luomiväripalettiin! Paletista löytyy 12 upeaa sävyä, sekä mattaisia että shimmerisiä sävyjä. Pigmenttiä on sopivasti mun makuun. Luomivärit varisevat hieman, mutta ne pysyvät ihan nätisti pohjustamalla luomet. Hintaa tällä tuotteella on 4,90€, mikä ei ole todellakaan paha! Mua alkoi jopa houkuttelemaan ostaa muutama muukin luomiväripaletti tältä merkiltä...

IMG_0067-
IMG_0021--
W7 Lip Twister -huultenrajauskynä, sävy Nude

Mä omistin ennestään vain kaksi huultenrajauskynää ja kaipailin meikkipussiini arkimeikkiin soveltuvaa sävyä. Tämä huultenrajauskynä osoittautui juuri sopivaksi siihen tarkoitukseen. Se on sävyltään punaruskea ja melko lähellä mun omien huulten sävyä. Tuote levittyy huulille nätisti ja tasaisesti. Pysyvyys ja pigmenttisyys ovat hyviä. Se ei myöskään kuivata älyttömästi huulia, vaikka onkin mattainen. Tuotteessa on kätevä ylös pyöritettävä terä, joten sitä ei tarvitse teroittaa. Huultenrajauskynän hinta on 5,90€.

IMG_0096-
London Pride Top Ten Kabuki Brushes -sivellinsetti

Setti sisältää 10 synteettisestä kuidusta valmistettua sivellintä silmä- ja kasvomeikin toteuttamiseen. Kun avasin paketin, nää siveltimet haisi tosi "tehdasmaiselta". Mun oli pakko pestä ne ennen käyttöönottoa ja onneksi haju lähti pois. :-D Siveltimet tuntuvat miellyttävän pehmeiltä. Mun mielestä setti on monipuolinen ja toimiva. Mua kuitenkin hieman kummastuttaa, että setti ei sisältänyt lainkaan pientä sivellintä, jolla pystyisi tekemään tarkempia yksityiskohtia. Kun taas mun näkökulmasta Slanted Shape Contour Brush ja Angled Eye Shadow Brush ovat tosi samankaltaiset. Oon joka tapauksessa tyytyväinen tähän sivellinsettiin. :-) Setti maksaa 34,90€.

IMG_0099-
IMG_0086-
*tuotteet saatu thebos.fi:ltä 

Oliko thebos sulle ennestään tuttu verkkokauppa?
Heräsikö kiinnostus johonkin tuotteeseen? :-)

T. Emilia

2 kommenttia:

  1. Katoin ensin, että voi vitsi mäkin haluan tuon Mega Nudes 2 paletin, mutta sitten muistin että multa löytyy se jo! :D thebos ei ole kyllä yhtään tuttu, täytyypä käydä kurkkimassa! :) Tuo sivellinsetti kyllä vois olla kätevä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! Tossa luomiväripaletissa on kyllä upeet sävyt ja se on muutenkin hinta-laatu -suhteeltaan oikein mainio! Sivellinsettiin oon myös tyytyväinen, koska siinä saa kätevästi monta hyvää sivellintä. :-D Kannattaa käydä tutustumassa thebos:in sivuihin. :-)

      Poista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥